Dari pengalaman sudah lebih empat tahun berjualan di atas talian menyantuni pelbagai jenis SIKAP manusia😊
Antara REALITI mengapa orang ramai mahu COD [ Cash on Delivery] ?
● Takut kena tipu,bayar duit barang tak sampai
● Mahu bersemuka dgn seller puas hati dapat penerangan Face to face
Pstt : sebenarnya pelanggan bijak. Mereka tidak mahu di tipu
Ilustrasi produk GEMPAK , bila dapat barang HAMPEH!
Contoh :
material tulis cotton.bila sampai memang cotton. Namun qualiti cotton buat kain lap meja bukan untuk di sarung ke kepala sebagai kerudung 😊
● Mahu tengok sendiri seller tu. Betul ker KURUS?
( Ayat iklan bukan main . Saya turun 2kg sehari . Bila jumpa yang kurus pun jari )
● Mahu lihat sendiri betul ker muka LICIN ?
( promote kat dinding fesbuk saya guna ini..itu..)
● Mahu pastikan KEEP IN TOUCH dengan seller.
● Bila dah kenal dan selalu beli baru tak segan minta DISKAUN
● Tidak mahu membazir kos pos.
*ini kekadang praktikal kekadang tidak*
iyer ker?
Iyer , kekadang lebih JIMAT pos dari COD.
COD pelanggan perlu ke tempat penjual.
Pilihan tempat pertemuan di antara persetujuan buyer dan seller.
Mungkin ada factor lain . Tuan Puan boleh bantu tambahkan pendapat Tuan Puan.
Psst :
Bagi membantu pelanggan yang berminat dengan produk yang terdapat di dalam KOMPLOT HKCC , pihak kami melakukan jualan secara bersemuka dengan pelanggan iaitu khidmat OFFLINE.
Kami mendapat khidmat PAKAR OFFLINE dari AKADEMI JUALAN
Mahu Jualan produk Tuan Puan LARIS di pasaran OFFLINE?
Jom menuntut di AKADEMI JUALAN .
8x pertemuan bersemuka belajar di lapangan.
Yuran hanya rm2500 sahaja.
(Harga ini adalah DISKAUN 50% dari harga asal)
Siapa mereka di AKADEMI JUALAN?
Semak fesbuk Yang Budiman Tuan Ady Azhar Ismailil Abdul Sattar Roslanan Adenan Sajaja Nizam Khanan .
Mohon tags : TuaFaiz Abd Razak.
#akademijualan
#haidakamaruzaman
#hkcc
Antara REALITI mengapa orang ramai mahu COD [ Cash on Delivery] ?
● Takut kena tipu,bayar duit barang tak sampai
● Mahu bersemuka dgn seller puas hati dapat penerangan Face to face
Pstt : sebenarnya pelanggan bijak. Mereka tidak mahu di tipu
Ilustrasi produk GEMPAK , bila dapat barang HAMPEH!
Contoh :
material tulis cotton.bila sampai memang cotton. Namun qualiti cotton buat kain lap meja bukan untuk di sarung ke kepala sebagai kerudung 😊
● Mahu tengok sendiri seller tu. Betul ker KURUS?
( Ayat iklan bukan main . Saya turun 2kg sehari . Bila jumpa yang kurus pun jari )
● Mahu lihat sendiri betul ker muka LICIN ?
( promote kat dinding fesbuk saya guna ini..itu..)
● Mahu pastikan KEEP IN TOUCH dengan seller.
● Bila dah kenal dan selalu beli baru tak segan minta DISKAUN
● Tidak mahu membazir kos pos.
*ini kekadang praktikal kekadang tidak*
iyer ker?
Iyer , kekadang lebih JIMAT pos dari COD.
COD pelanggan perlu ke tempat penjual.
Pilihan tempat pertemuan di antara persetujuan buyer dan seller.
Mungkin ada factor lain . Tuan Puan boleh bantu tambahkan pendapat Tuan Puan.
Psst :
Bagi membantu pelanggan yang berminat dengan produk yang terdapat di dalam KOMPLOT HKCC , pihak kami melakukan jualan secara bersemuka dengan pelanggan iaitu khidmat OFFLINE.
Kami mendapat khidmat PAKAR OFFLINE dari AKADEMI JUALAN
Mahu Jualan produk Tuan Puan LARIS di pasaran OFFLINE?
Jom menuntut di AKADEMI JUALAN .
8x pertemuan bersemuka belajar di lapangan.
Yuran hanya rm2500 sahaja.
(Harga ini adalah DISKAUN 50% dari harga asal)
Siapa mereka di AKADEMI JUALAN?
Semak fesbuk Yang Budiman Tuan Ady Azhar Ismailil Abdul Sattar Roslanan Adenan Sajaja Nizam Khanan .
Mohon tags : TuaFaiz Abd Razak.
#akademijualan
#haidakamaruzaman
#hkcc
0 comments:
Post a Comment