Friday 18 March 2016

Part 3 : Zatul

Abang nak bawa saya ke mana ni? Ini bukan jalan pulang rumah Zatul.

Aku tersedar bahawa sudah melepasi Shell sungai Ramal Dalam.

Kita balik rumah ummi. Lepas jumpa ummi abang hantar balik. Tegas suara Murad.

Keadaan macamni? Tolong jangan malukan Zatul dekat family abang.

Aku tahu family Murad tinggal di Ampang.

Abang tak harap Zatul balik rumah. Harini jumaat ,Sabtu ahad takda kelas. Stay rumah ummi. Isnin pagi abang hantar sebelum abang masuk kerja.

Eh , mamat ni melampau. Bagi arahan macam aku neh aweks dia.

Sudah melepasi Tol Country High.

Abang tolong jangan macamni , Zatul janji tak buat benda bodoh. Hantar zatul balik rumah sewa. Aku merayu.

No! This is an order! Murad menekan minyak 140/km aku lihat di meter.

Barannya! Macamni punya lelaki padanlah umur 29 tahun masih bujang!

Aku ikutkan sahaja ke rumah ummi. Hatiku masih Sakit. Koyak! Rabak!

Baiklah. Andai ini permainan perasaan yang aku perlu hadapi. Kawan kau juga akan aku berikan rasa ini!

Aku masih sakit.

0 comments:

Post a Comment

 

Kisahku Tak Sempurna Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang