Sunday 20 March 2016

Part 5 : Zatul

Zatul Matahari , abang pula aiskrim
Bila awak senyum , abang cair.

Aku membaca mesej masuk dari Murad.
Dia memaklumkan akan keluar kawasan selama dua minggu ke kedah atas urusan kerja.

Mesej akhir di beri ayat tersebut tidak aku balas. Aku meraup wajah. Permainan apakah ini? Sukar untuk aku terima baiknya dia kerna baran itu tidak aku senangi.

Katanya minta aku tolong ubah die. Waklu! Dah tua bangka nak ubah kejadahnyer. Aku maki sendiri.

Orang yang aku suka , mainkan perasan aku . Orang yang suka aku , aku pula tak boleh bagi jiwa.

Sakit masih terasa. Bodoh bertingkat tingkat. Menanti lelaki yang minta di nanti tetapi di mungkiri.

Lelaki ini pula kawan yang mengenali Hambali. Adakah aku bahan ujikaji?

Baiklah! Sebelum aku di mainkan perasan lagi biar aku bermain permainan ini.

Aku sakit . Kawan kau juga sakit!

Aku kemudiannya mengambil keputusan membalas mesej yang aku biarkan tanpa balasan tadi.

Abang ,
Perempuan ni , kalau merajuk pun dia tetap comel tapi dia akan lebih comel bila orang yang dia sayang cuba pujuk dia.
Adalah perempuan comel tu tunggu di pujuk.

Aku menekan butang Send.

Let's play dude!

0 comments:

Post a Comment

 

Kisahku Tak Sempurna Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang