Tuesday 22 March 2016

Eleh, saya beli RM 40 je kat ejen tu..

Eh kenapa nama STOKIS HKCC yang saya  beli kopi selamani puan tak tag namapun semalam . Puan yang suruh beli dari stokis tu selama ni . Puan gaduh ker dengan diorang ?

Jawapan :

Puan mahu membuat belian kopicino perempuan atau SET ZURIAT ? Berapa peketkah puan mahu ? 😊

● Saya tanya ni jawabla dulu . Saya bukan nak beli kopi . Baru jer beli masa gaji haritu kat stokis saya tanya ni lah .

Jawapan :

Owh , maafkan saya puan . Puan boleh terus membuat belian pada mana mana penjual yang puan selesa . Mereka semua sahabat niaga saya . Puan mahu menjadi STOKIS HKCC atau AGENTkah?

● Takpa , saje tanya jer . Saya jadi pengguna jer . Mahal nak jadi Stokis kan ? Sekotak pun dah mahal . Saya beli pun sebab SEDAP . Lepas tu saya minum period saya datang on time lah puan. keputihan pun kurang . Sedang usaha nak anak .

● Maaflah puan , tanya jer tadi . Jangan marah pulak. Heheh.

Jawapan :
Tidak puan , insyaAllah hidup puan yang baik di limpahi Rahmat ilahi seluruhnya😊 .

Di doakan Ikhtiar Hamil Puan di perkenankan oleh Allah .

Produk sifatnya fana . Ia hanya sebagai PENAWAR bukan kerana produk menyembuhkan sesuatu. InsyaAllah Ikhtiar ya puan yang baik😊.

FREE POSTAGE dan 10% kan kalau beli kat puan ?

Jawapan:
Maaf puan , insyaALLAH FREE POSTAGE boleh kami bantu puan tetapi tidak 10% DISKAUN.

10% DISKAUN hanya untuk AHLI . 😊

●Eleh , saya beli rege rm40 jer kat agent tu.

Jawapan :
Alhamdulillah 😊

0 comments:

Post a Comment

 

Kisahku Tak Sempurna Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang