Sunday 6 March 2016

Adil ke?

Buka Meja.

Sapa nak kawan dengan saya?
Boleh inbox kenapa nak kawan dengan saya atau kenapa saya perlu berkawan dengan Tuan puan di fesbuk?

Terusterangkan senang? Tak payah nak kumpul reramai jadi kawan lepas tu orang tak LIKE , KOMEN , SHARE sentap.

Andai bermanfaat atau takda sebab pun perlu berkawan apa kata kita bertegur sapa di inbox?

Kita ni bukanlah peniaga berjaya , berkenal kenalan sesama kita apa salahnya dengan bertegur sapakan?

Ini tidak. Hayun jer add Mutual friend dengan harapan yang ntah hape dalam perasaan.

Memang pedih membaca ayat kerek neh. Tapi bercakap benar biar pun pahit.

Memang itu pun sebab Add mutual friendkan?

Nak skodeng jer? Takyah la buang masa Tuan Puan yang budiman.

Setakat nak ushar tapi tak menyumbang hape hape bolehlah baca perkongsian banyak lagi fesbuk orang berjaya.

Ini bukan saya kata. Nampak sombongnya dia! Ini orang yang jawab mesej saya bila saya tanya apa yang saya boleh bantu beliau asbab add frend tapi SETAHUN tak pernah beli produk. Tak pernah Like . Tak pernah bertegur pun.

Adil ker?
Tanya ja. Makasih.

Yang Benar,
Haida Kamaruzaman

0 comments:

Post a Comment

 

Kisahku Tak Sempurna Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang