Wednesday 9 March 2016

Nak berjaya?

Nak berjaya?
Anda perlu ada cara anda SENDIRI..
Trademark sendiri..
Bukan ikut -ikutan..

Nak berjaya?
Biar orang berkata..
Biar orang menduga..
Untuk berjaya..
Semua itu pasti ada..

Nak berjaya?
Pekakkan telinga..
Teruskan berusaha..D.U.I.T WAJIB ada!
Senyum sentiasa..
Paling penting..percaya apa yang anda lakukan!

Nak berjaya?
Aku bukan orang yang berjaya..
tetapi aku berusaha untuk berjaya..
kerna aku tahu..
Tiada siapa yang suka tengok aku berjaya!

Nak berjaya?

Buktikan pada semua..
Anda bukan hanya YES SIR!
tetapi anda adalah NO PAIN!
Aku mungkin nampak bodoh..
tetapi ada sebb aku biarkan orang nampak aku BODOH!

Aku adalah aku!
Sekali kau pijak MARUAH aku..
100x MARUAH kau aku junjung!
itu cara aku..

Haida Kamaruzaman

0 comments:

Post a Comment

 

Kisahku Tak Sempurna Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang