Thursday 3 March 2016

Never cry for the person who hurts you

Never Cry for the person who hurts you.

Just smile and say ,

Thanks for giving me a chance to find someone better than you😊.

Hehehe. Roh 'anabel' celop kembali. Kofkof.

Bohong arr tak nages der.. tapi memang sungguh itu ayat yang aku cakap kat seseorang masa zaman kegemilangan dolu.

Pernah la hati ni jatuh sekali sebelum di miliki. Kehkeh.

Tapi aku benarkan sekali jer hati ni terbelah crakkk bunyiknyer * sound effect pleasee* oleh ajnabi. Lepas tu nobody can hurt kecuali suami.
* mithali sangat chor*

Maka , buat yang belum di akad nikah. Jagalah hati sendiri. Jangan biar hatimu carik di rentap ajnabi. Tak kiralah ko perempuan ker lelaki.

( Aku neh tukang dengar. Menanah telinge.)

K.bye.
Haida Kamaruzamann
Diari seorang Aku
BAB : Aku dan kehidupan

0 comments:

Post a Comment

 

Kisahku Tak Sempurna Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang