Wednesday 10 August 2016

Part 8 : Syidah

She'd rather be on the lake , than in the Mall.
Kata syidah .

Ini betul betul marah. Getus hatiku.
Gila tak marah ? Isteri mana tak hilang aqal bila tahu suaminya curang?
Aku biarkan situasi itu seketika. Kemudian aku berkata .

Dik ,you know what. You have to do what is right for you. Nobody else is walking in your shoes .

Kali ini tiada air mata lagi . Syidah cool . Katanya dia tenang kerana dia ada gambar dan screenshoot perempuan yang terlibat .
Itu senjatanya untuk mengajar kedua dua  perempuan sundal itu. Perempuan penyedap.

Takut gambar bogel terdedah konon. Masa menyundal tak malu! I nak cari husband die then show murahnyer wife die . Then perempuan tu akan tahu nasib rumahtangga die.

Sudah ! Naik balik temperature minah neh. Setan dah mula berjaya menguasai diri neh.

Aku sembur air alkaline kang . Bacaan 30juz . Andai berkesan boleh aku komersialkan. 

Uih jauh aku berfikir perniagaan dalam pada sahabat berduka.

Just because i don't react ,doesn't mean i didn't notice . I have six sense.
Syidah mahu menghantar ayat itu menerusi mesengger kepada wanita bersuami itu . Namun, aku tegah . Jangan rumitkan keadaan .
Fikirkan implikasi pada emosi . Akan berlaku berbalas mesej . Emosi syidah akan terganggu. Kerja akan memberi kesan .

Learn to smile at every situation . See it as an opportunity to prove your strengh and ability. 

When you are really determined to get there , no obstacle will be able to stand in your way .

Got it dear?

Send.

Allah kak..beratnya burden ni. Balas syidah kepadaku melalui mesej malam ini .

0 comments:

Post a Comment

 

Kisahku Tak Sempurna Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang