Thursday 11 August 2016

Betullah minum HKCC boleh kurus?

Maknanya betullah minum Hkcc boleh kurus ?
Aku hanya hantar icon senyum sahaja .

Kemudian , Aku selak perbualan 2012 di messenger . Masih ada .

Perbualan 2014 juga masih ada . Malangnya yang bertanya , Allah belum bolakbalikkan hatinya untuk membuat belian #kopisusu  aka #hkcc .

Aku kagum dengan semangat mahu kurusnya . Namun , masih bertanya .

Berapa yer Hkcc sekarang ? Hehehe. Tengok gambar akak pakai baju kawen rasa excited pulak saya . Sorrylah , sebelum ni tanya jer tak beli kat akak . Saya beli kat si polan sebenarnya .

Alhamdulillah , belilah kat siapapun asalkan manfaat seluruhnya buat puan yang baik .😊
Apa yang saya boleh bantu puan yang baik?

Nak tahu , macamana puan boleh kurus erk minum kopi tu ?

IzinNya Puan , saya amalkan setiap hari #kopicino tambah #susukambing .
Pagi sepeket hkcc + #skbp . Bermakna dua peket ( sepeket hkcc , sepeket skbp) dalam mug .

Minum air mineral 3liter sehari .

30 minit sebelum lunch saya bancuh lagi sama seperti sarapan pagi .

Malam , sebelum tidur saya bancuh Skbp lagi .
Ini amalan saya sejak 2012 sehingga 2015 .

Tak makan nasi ker puan ?

Makan . Alhamdulillah .

Oooo..saya nak belilah . Minum sepeket jer sehari boleh tak?

Boleh 😊 .

Harga sekarang berapa? Lama dah tak beli . Hehehe.

Harganya rm3 sahaja sepeket .
Minima belian 20peket rm60 termasuk kos penghantaran menggunakan pos laju .

20peket tu untuk sebulan ker?

Sebulan ada 30 hari minima .
Bermakna 30peket .
Puan mahu 20peket atau 30peket ?

Belian 60peket hanya rm165 JIMAT rm15 termasuk kos penghantaran menggunakan pos laju .

Oooo..nanti saya fikir dulu yer puan .

Baik puan yang berikhtiar . InsyaAllah di permudahkan urusan seharian seluruh kehidupan puan😊.

#haidakamaruzaman
#hkccway
#kisahkutaksempurna

0 comments:

Post a Comment

 

Kisahku Tak Sempurna Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang