Wednesday 27 January 2016

Hidup ini bukan tentang kita sahaja

Jelas sekiranya aku mahu melingkupkan produk ini serta memberi gambaran buruk setelah berhenti di kiraan 526 kehamilan adalah BOLEH SANGAT
Ada yang mesej aku nyatakan
'Jangan bos , aku tahu keupayaan ko'
Aku malas tanya ko sebab aku tahu ko mesti senyum jer. Walaupun aku banyak benda nak tanya. Hehe
Ini bukan produk aku pun. Namun, hidup ini bukan tentang kita sahaja.
Di lihat ramai yang masih bergantung hidup atas jualan #kopisusu ini.
Kenal potensi diri , hidup ini banyak perkara yang mampu kita terokai.
Harga produk andai mahu LELONG pun boleh. Apa barang setakat CABUT HARGA? 
Maka , teruskan menerokai potensi diri dan menyebarkan manfaat 
InsyaAllah , whatsapp +60135881194 sekiranya Tuan Puan terfikir mahu membantu saudara, sahabat , te

0 comments:

Post a Comment

 

Kisahku Tak Sempurna Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang