Friday 22 January 2016

Mengapa sertai Team Blogger Area?

Puan sertai TBA?
● Puan tak perlu pun sertai kumpulan ini.
● Puan sudah mampu lakukan marketing sendiri.
● Puan saya mahu minta pandangan Puan , perlukah saya terus berada dalam TBA? Saya sudah ada jawapan cuma saya mahu pendapat puan.
● Kak , aku dah lama tahu pasal TBA ni tapi aku tak selesa dengan cara bla bla bla . Ko boleh masuk plak . Ko memang kental kak.
● Saya tak nampak mengapa akak perlu join TBA
● Aku berblog sejak 2009 kak ,tak tergerak hati lansung nak join kak.
Ini antara maklumbalas apabila pemerhati melihat dan mengkaji mengapa aku menggunakan #TBACENTRAL #TBANEXT dan baru baru ini #TBACREW.
● Awak betul betul komited ni haida. Sehingga menjadi CREW . Saya tidak sabar melihat apa hasilnya.
Jawapan bagi setiap maklumbalas tersebut di rangkumkan dalam satu pernyataan ini.
' Apabila mahu membentuk bekerjasama,  Melepaskan EGO dan berlagak pandai WAJIB di bunuh. Saling menghormati adalah jambatan menuju MATLAMAT'
InsyaAllah setiap dari kita saling memerlukan.
Hormat bukan di pinta tetapi di beri. Manusia punya AQAL menilai. Emosi mendalam.
Wallahu'alam.
#haidakamaruzaman #HKCC

0 comments:

Post a Comment

 

Kisahku Tak Sempurna Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang