Tuesday 19 January 2016

Tipu!Minum air limau mana boleh kurus!


BAB : AKU , FESBUK dan KEAZAMAN
Mengapa aku setuju dengan tulisan di kotak minuman Limau Nipis pada post Tuan Muda Jang Zint semalam?
(Boleh semak kembali status)
Minum air limau nipis boleh kurus?
Air botol plak tu. Mesti bergulakan?
Sebut BAB kurus gemuk neh aku dah lali.
Aku pernah GEMUK tahap di gambar.
Tulis 75kg rasanya kilo sebenar 80 gram pun tak mampu tampung kiraan. Tahap timbang kati punya rendah diri.
Sobsob..
Maka sesiapa yang beli dan minum air limau kat Tuan Muda ni . Pujuklah diri.
Tak kurus takpa , asalkan boleh sumbat makan lagi. Eh!
Serius weih! Minuman limau nipis neh buatkan perut tak rasa KETAT penuh makanan. Walaupun makan nasik berulamkan air limau neh.
Nyamannn jer.
Kekadang kita muak, rasa mual lepas makan akibat sumbat macan perut stoking krismas ( bajet santa claus la plak kan).
Minum air ni sehinggit sebotol. Belilah banyak sikit buat stok 24hari . Itupun kalu sempat menemui hari ke 24 botol botol itu.
Aku nampak nanti 12 hari dah reload . Andai sorang minum ler kan.
Orang kata Tuan muda ni hensem macam Fahrin Ahmad punya jiran.
Eh!

0 comments:

Post a Comment

 

Kisahku Tak Sempurna Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang