Wednesday 20 January 2016

Janam tui!

Janam tui!

Anak jiran depan rumah aku tegur pagi ni.

Shahrul namanya. Memula adik ni bagitahu namanya aku pandang suamiku. Hehhe.

Lepasan Spm Tuan Muda ini. Berbudi bahasa.

Tuan Muda ini panggil aku akak. Well.

Tuan muda tegur apa?

Kak, tengok Dilwale yer. Best lagu janam janam tu.

Tegur beliau melalui kaki siar menuju ke lift.

Aku di dapur sedang masukkan pakaian ke dalam mesin basuh.

Aku on lagu janam janam janam tu melalui talipon pintar.

( mak aku siap share lagu ni kat grup family)

Mujur aku bertudung apabila keluar ke bahagian balkoni dapur pagi ini.

Hehe. Ha'ah best . Sharul dah tengok ker?
Aku berbasi tanya.

Belum kak . Nanti saya dowload jer.

Owh , nak tengok wayang tak? Nanti akak belanja.

Aku bertanya. Tembok memisahkan bicara kami.

Namun, masih boleh bertentang mata bicara kerana  batu bata itu  setakat hidung. Bahagian atas di pasang pagar besi .

Boleh juga. Katanya.

Nanti akak tanya abang. Kita pergi sekali tau. Aku memberi kata putus.

Ok kak! Jawabnya.

Aduai..kantoi aku dengar janam janam janam.

Kofkof

0 comments:

Post a Comment

 

Kisahku Tak Sempurna Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang