Monday 13 June 2016

Part 3 : Syidah

Jangan Aibkan wanita itu . Allah tutup Aib kita . Maka kita tutup Aib orang lain .

Gambar bogel dan separuh bogel wanita itu di majukan dan di simpan oleh syidah di dalam taliponnya. Screenshoot whatsapp wanita itu juga di simpan.

Syidah mahu viralkan mesej dan gambar bogel wanita itu .

Aku menghalang . Itu bukan penyelesaian . Itu perasaan marah . Fikirkan natijahnya!

Bitch!

Berulang kali ayat itu menguasai ruang perbualan kami . Aku tidak menghalang. Luahkan apa sahaja andai itu yang menenangkanmu tika ini . Jangan ketahuan umum .

Mummy dah tahu? Aku bertanya .

Yup! She' the one after you kak i'm telling .

Her reactions? Aku melihat ke dalam anak mata syidah.

Mummy akan sampai tengari ni.

You story details? Aku bertanya lagi.

Nope. I'm just telling her that i need her . Her son's make me sick kak.

Ok looked , be calmed and please uruskan sendiri . Ini urusan rumahtangga sayang . Selagi kita boleh sorok . Kita sorok . Ini perkara dalam kain .

I'm here now. The outsider . After what we discuss you consider done and Imran still didn't notice that you now what he did . Well done!

So, i believe that we can settle it sofly ok ?
You still love Im kan?

Syidah mengangguk.

Then , we settle with rasional act. Be a women not a cheap women. You are his wife. Kekurangan dalam rumahtangga adalah tanggungjawab bersama. Apabila berkahwin kita jadi SATU .

Syidah menggangguk lagi .

Bengkak matanya . Imran tidak perlu tahu aku tahu akan hal ini. Ia bakal menjatuhkan air muka lelaki itu .

Aku beri kredit atas ketabahan Syidah tidur sekatil sepanjang malam bersama seorang lelaki yang bergelar suami telah meremukkan hati seorang isteri .

Hidup ini bukan tentang kita sahaja. Namun dosa itu terpalit sama .

Bertaubatlah andai anda yang membaca ini lakukan perkara yang sama .

Wanita hiasan dunia. Seindah hiasan adalah wanita solehah.

Aku bukan baik , cuba jadi baik.

Rumahtangga aku sendiri entah bagaimana. Hanya doa di panjatkan pada yang Esa. Jauhkan dari setan ifrit durjana.

Wallahu'alam.

#haidakamaruzaman
#kisahkutaksempurna

0 comments:

Post a Comment

 

Kisahku Tak Sempurna Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang