Sunday 18 September 2016

Macamana ni. Lain sungguh!

Macamana neh ,baca yang ko share tu dalam bisnes kena suka bisnesnya bukan produk atau service.

Berbeza sungguh!

Aku senyum tatkala soalan ini di ajukan padaku.

Aku soal kembali.
Sekarang ni ko buat bisnes ker ko jual produk?

Aku buat bisnes jual produk . Jawab sahabatku itu.

Ok fine. Sekarang aku nak tanya. Berapa puluh ratus ribu orang jual produk yang sama ko jual? Apesal kena beli kat ko? Senangkan terus beli kat HQ?

Eh, Hq tak jual direct . HQ jual melalui Pemborong , stokis dan Mini Stokis jer.

Aku hantar icon senyum lagi.

Datang jumpa aku. Aku tunjuk Maps HQ secara jelas.

Ala, aku ada hal la Da. Tolong fahamkan sekejap.

Aku terus terang . Mengkalu aku tak kenang ko kawan aku. Memang aku hantar gambar senyum ja lagi. Ko ni salah satu jenis manusia yang selagi boleh orang nak hadap melutut kat ko.
Tanya aku , aku nak terangkan ko banyak alasan. Melingkuplah ko situ.

Jangan macam tu Da..aku tanya jer. Ko marah aku pulak.

Ok😊. Ringkas balasanku.

Jaga diri. Assalam. Sambungku lagi.

Eh, soalan aku tu tolong jawab ya bila ko senang. Hehe.
Balasnya.

😊 insyaAllah. Aku membalas.

Send , Double Tick.

#haidakamaruzaman
#hkccway
#kisahkutaksempurna

0 comments:

Post a Comment

 

Kisahku Tak Sempurna Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang