Friday 6 May 2016

Peluang menjadi agen biskut raya...!

Anak-anak memang begitu., nak puaskan hati mereka bukan mudah.
.
Kalau di bawak berjalan, semua benda disuruhnya beli. Jumpa biskut itu nak beli, jumpa biskut ini nak beli. Tapi.. akhirnya tiada siapa nak makan. Kita jugak terpaksa habiskan semuanya. Kalau sedap tak apalah, kalau tak sedap bagaimana?
Ini dilema masa anak2 saya masih kecil dahulu. Ini adalah antara punca bagaimana saya boleh terlibat dalam perniagaan Bakery ni. Semuanya bermula dengan anak2. Saya terpaksa buat sendiri biskut mengikut kehendak mereka.
.
Air tangan ibu sudah tentu sentiasa terbaik. Dari situ saya mula ambik order, buat untuk jiran, untuk org kampung dan akhirnya saya membuka bakery sendiri. Saya suka bisness ini, saya dapat akan kepuasan.
.
Menjual makanan ni kalau sedap dan orang berpuas hati adalah satu nikmat yang sukar di gambarkan. Begitulah perasaan dan Cinta saya terhadap perniagaan ini. Tidak akan sesekali saya menghasilkan produk Tangkap Muat. Alhamdulillah dah 20 tahun saya bertahan dalam perniagaan ini.

Alah membeli menang Makan.
Salah satu biskut moden terbaik ciptaan saya adalah:
AISH TRESURE COOKIES

====================

Biskut misteri sesuai namanya. Aish Treasure Cookies diberi nama.
.
Gandingan 5 rasa berperisa. Lapisan bawah, biskut kurang manis adunan serbuk koko hitam dan mentega asli.
.
Dilitupi bahagian atas dengan coklat putih Beryl’s diperisakan dengan Cornflakes, Kismis dan Badam cincang yang dipanggang. Sekali gigit, lima rasa terbit bersama.
.
Paling penting, anak mesti suka. Semasa saya buat cookies ni dulupun memang saya terfikirkan apa yang anak saya suka sahaja. Alhamdulillah Cookies ni menjadi BEST SELLER pada Aidilfitri 2015 yang lalu.
Danish Bakes muncul lagi tahun ini.

=============================

Siapa nak buat duit raya?
Siapa nak bagi gift biskut sedap untuk family?
Siapa nak hidang biskut sedap untuk tetamu?
Biskut DB lagi sedap!!!

Kami menawarkan peluang untuk menjadi Agen kami.
Whatsapp ke 010-7720730
Whatsapp ke 010-7720730
Whatsapp ke 010-7720730

P/S: Ada pelbagai jenis biskut lagi untuk santapan dan hidangan di Aidilfitri. layari www.danishbakes.my/aidilfitri untuk maklumat lanjut.

0 comments:

Post a Comment

 

Kisahku Tak Sempurna Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang