Friday 20 May 2016

Kak, I was hurt!

Aku menerima panggilan.

Kak , i was hurt!
Please..i need you.

Hah!sudah. Wanita ini perlukan aku.

Where are you dear . Be calm. I'll be there.

Bergegas aku mencapai kunci kereta . Aku hanya meninggalkan nota melalui whatsapp kepada suami bahawa aku keluar seketika.
Kemana tidak aku maklumi. Hanya mohon izin bertemu sahabat .

Suamiku lena lepas isya' . Menjadi kewajibanku menyantuni lelahnya dia. Badannya ku urut sehingga beliau terlena . Biar apa yang terjadi . Aku teguh berdiri di sampingmu. Aku diam kerna aku tahu nilainya kasih seorang isteri .

Aku memandu ke arah maluri , terus ke shamelin perkasa .

Aku tiba di rumah sahabatku.

Mengapa syidah? Aku peluk wanita yang muda 5 tahun dariku .

Imran , dia ada perempuan lain . This bastart women!

Syidah menunjukan aku screenshoot whatsapp perempuan yang mengirimkan gambar separuh bogel kepada Imran. Suami syidah .

Allah! Aku memeluk syidah .

Be calm syidah. Where's Im?

Imran keluar , dia tertingal phone . Then i dump with this nonsense things!

Syidah mengongoi di dalam pelukan ku.

●●

Mengapakah terlalu murah nilai sebuah tubuh seorang wanita? Di tayang pada yang bukan SUAMI SAH?

Jijik aku membaca whatsapp tersebut.

Sabar syidah. ALLAH ada. Menangislah .

Aku memeluknya kejap.

You can never understand someone's pain until you're the one who feel it. Monologku saat ini.

ALLAH , ampunkan hambaMu . Terlalu banyak bala yang Kau turunkan bagi menyucikan bumiMu ini .

Kami manusia pendosa.

Aku gagal melelapkan mata saat ini.

#haidakamaruzaman
#kisahkutaksempurna

1 comments:

  1. moga aku tidak diuji sebegitu dlm rumah tgga ini....

    ReplyDelete

 

Kisahku Tak Sempurna Template by Ipietoon Cute Blog Design and Bukit Gambang